Follow Me on Pinterest

27 marts 2008

Endelig




Ja, NU er jeg frisk og på banen igen, takket være de føromtalte gode apotekervarer. Og hold da op, hvor har jeg været savnet. Af hvem?. Af støvet, nullermændene, den overfyldte vasketøjskurv, regnskaberne, de skrigende tomme hylder og skuffer i køkkenet og køleskabet, og der er ihvertfald også min mor og et par veninder, der må have savnet noget livstegn på det seneste, samt diverse genbrugsbutikker, som jeg plejer at endevende med meget jævne mellemrum. Alt sammen er jeg frisk på igen. Og jeg nyder det!!! Det bedste af det hele er, at jeg kan se uden at skrige af smerte, og sove natten igennem uden at hoste, og så har jeg gjort diverse fremragende fund i genbrugsbutikken idag, se bare disse fantastiske underkjoler fra 40érne eller 50érne.

Ingen kommentarer: