Follow Me on Pinterest

21 juli 2008

Arbejds-juli

For crying out loud, jeg arbejder for meget denne juli, og så bliver der jo alt for lidt tid til det sjove. Vi har været på et par een-dages ture til Hansapark og til Dyrehavsbakken (der måtte lokkemidddel til for at få drengene interesserede i familieprojektet), og har haft nogle dejlige stunder. Min gamle mor på 85 var med på Bakken, og fik sit livs første tur i Te-kopperne, hvilket resulterede i at hun bagefter ville hen og takke den måbende "konduktør" med et personligt håndtryk for den dejlige oplevelse. Jeg var mere lettet over, at hendes pacemaker ikke holdt op med at virke.

Mine drenge kan ikke få nok af vilde forlystelser der trækker noget ordentligt G. Er glad for at jeg ikke mere skal tvinges med op i dem, fordi de ikke tør køre alene, men må indrømme at jeg liiige skulle med op i et par stykker alligevel. For at se om jeg stadig kunne holde til det. Det kunne jeg.

Ingen kommentarer: