Follow Me on Pinterest

01 maj 2009

Computer vrøvl



Ja, det hjælper vel ikke at bede til de højere magter, men findes der noget mere irriterende for bloggere og webshop ejere end computer bavl.

Opdaterede min Windows Live Familiesikkerhed (fordi jeg fik en pop-up med at man skulle få computeradministratoren til at opdatere.... computeradministratoren????!! -hvem f.. har opfundet sådan en åndsvag betegnelse, og hvem kan det mon være?. Nu jeg tænker over det, er det måske en virus?). Det var en omstændelig omgang, tog det meste af den formiddag jeg havde tiltænkt andre gøremål, og resultatet er, at min pc nu kører totalt laaaaaaaangsomt. Hver side er minutter om at åbne, og jeg er ved at blive skør i hovedet af det. Må nok få nogen til at se på den.



Nå, så bager jeg bare nogle boller istedet for.

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Det är fruktansvärt irriterande med en Dator som krånglar. Med jämna mellanrum dyker sånt upp!
Hoppas du får fart på din nu.
Goda bullar du bakat.
Ha en bra kväll
Kram till dig
AnnaMaria

Pia sagde ...

Åhhhhh, så irriterende med sådan noget pc-øvl! Men dine boller så i hvert fald rigtig gode ud:-)

Knus Pia

Crinoline sagde ...

Hei,Helle.Nesten ikke noe er så irriterende som datatrøbbel,håper du får orden på det snart. Jeg la merke til det vakre bordet bollene står på,hva du er heldig.

Crinoline sagde ...

Hei igjen Helle.Jeg har en utfordring til deg i bloggen min.