Follow Me on Pinterest

18 april 2009

Sjov med billedrammer

 
Posted by Picasa


Har eksperimenteret med visitkort idag. Fandt en background jeg tidligere har gemt, fordi jeg synes den var fin, det gør jeg iøvrigt tit hvis jeg støder på headers, gratis billeder, templates mm., for en eller anden dag sidder man og har brug for noget af det. Startede med tekst og skrifttype, og printede forskellige udgaver.


Fandt derefter billedramme med gammelt 1700-tals tryk, men hvor glasset var gået i stykker. Det er et fint tryk som jeg må se at få i anden ramme en dag.


Limede mit nye print på bagsiden af rammen, og satte gammel kniplet bort på. Samt sløjfe. Hænger nu på mit kontor. Visitkort blev der ikke noget af i dag, men måske kan jeg arbejde videre med ideerne en dag.

2 kommentarer:

Crinoline sagde ...

Hei Helle og god søndag. Dette ble riktig flott og dekorativt.I dag har vi nydelig sol.Mannen min har raket i hagen og jeg har plantet litt i noen krukker.

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Så bra ideer du har, blev fint.
Ha en bra vecka
Kram till dig
AnnaMaria