Follow Me on Pinterest

03 april 2009

Pretty vintage stuff

Måske HAR jeg levet i en anden æra, hvem ved, men det skulle have passet mig fint hvis det var i den æra hvor alt det pretty stuff fandtes og blev taget på, brugt eller stillet frem. Det ligger dybt i mig, og jeg bliver afgjort mere medgørlig i alle henseender, når jeg står med disse fantastiske gamle ting i hånden. Fandt igår denne lækre pung af firbenSamme genbrugsbutik, men for nogle måneder siden lå denne gamle håndtaske og ventede på sådan en som mig, og det er jo som om de/vi er skabt for hinanden. Der er kælet for detaljerne, se bare nogen af de fine vintage krokodille - og firbenstasker i min samling. Som om man ikke bliver glad af at eje dem!

Ikke sandt? Man bliver lidt høj af det.

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Det är lite dejavue över dina väskor, visst har man sett såna.
Och precis som du blir jag glad av att se dom igen. Det var riktigt många du hade! Och vilken fin bild du har överst på sidan!
Ha en fin helg
Kram till dig
AnnaMaria

Gårdsromantik sagde ...

Så vackra - och nostalgiska!

Kram Maud

Unknown sagde ...

Sååå fine vesker....noe å ønske seg.
Blått og hvit porselen er jo så tidløst, jeg har likedanne talerkner, som er fra mitt barndomshjem.
Jeg ønsker deg en god påske!
Klem...Ellen