Follow Me on Pinterest

08 november 2008

Taknemmelighed


Bedre og smukkere kan det næsten ikke blive. Man fylder sine lunger med frisk luft, kroppen fungerer, ansigtet vendes mod solen og dens energi mærkes helt ud i fingerspidserne.

På sådan en gåtur fyldes jeg med stor taknemmelighed for at jeg er i stand til at gå, for at jeg er i stand til at mærke energien, for at jeg er i stand til at påskønne de gaver, jeg får, og jeg synes jeg får så mange hver dag.

Gaver har intet med penge at gøre. Selvom jeg bliver Millionaire Mommy Next Door, vil det ikke ændre noget i mine prioriteringer, jeg vil stadig prioritere mere tid fremfor flere penge, og familie fremfor flere materielle goder, men jeg vil rejse noget mere og jeg vil give noget mere til andre i form af tid og penge.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hello
I'm noel
of http://pescaenourense.blogspot.com/
would you like to do an exchange of links between our blogs?