Follow Me on Pinterest

19 november 2008

Multi-kunstner

Jeg må indse, at jeg har mangler i afdelingen for struktur og organisering. Jeg bruger umanerligt lang tid på at få varerne til at tage sig bedst ud på billederne, selvom jeg har været heldig at få lidt supervision af en fotograf i familien. Hans råd var (bl.a.)at lave et fast set-up til små ting, lidt større ting og til rigtigt store møbler. Det er også indlysende rigtigt. Problemet er, at jeg ikke har et studie til disse set-ups. Jeg har både kontor, varelager og værksted i vores private bolig, og er allerede ved at nå smertegrænsen for hvad der kan presses ind.



Her til morgen har jeg eksperimenteret med fotografering af gammelt linned, jeg er ikke tilfreds med resultaterne, fordi jeg ikke synes det fine linned kommer til sin ret.

Dette blev heller ikke godt, det kan enhver jo se!

Man skal i den grad være velfunderet indenfor en del discipliner, når man begiver sig ud i selvstændig virksomhed. Ellers må man se at blive multikunstner i en fart.
I mit tilfælde, hvor det drejer sig om nethandel, er der åbenlyse krav i forhold til it, fotografering, synliggørelse mm., udover de krav der pålægges udefra i forhold til regnskabsføring og varestyring.

Ingen kommentarer: