Follow Me on Pinterest

31 december 2009

Nytårsforsætter



På denne tid af året plejer man jo at lave sine egne små og store nytårs forsætter, og een af mine har længe været at få min entre til at ligne ovenstående foto (source unknown) på en prik!

Og når jeg er færdig med det projekt, vil jeg lægge kelimtæpper, lygter og store, fede siddepuder i min søjlegang. For jeg HAR faktisk sådan en beliggende i underetagen på vores hus!




Den ser sådan ud lige nu, så det burde ikke være nogen uoverkommelig opgave! Snuptag, så er det gjort...





Gæsteværelset har længe trængt til en meget kærlig omgang, det kunne såmænd sagtens komme til at se sådan ud, meget gerne for mig!





Har også planer om at få min butik til at se sådan her ud, det eneste problem som jeg ser det, er at få altanerne monteret. Bør kunne ordnes!





Og denne lille detalje med det ægte tæppe på trappen til butikken til at tørre fødderne af på, den er jo bare skøn!!! Heller ikke noget problem at få ordnet.





Når vi så står ved slutningen af 2010, vil jeg nyde et velfortjent hvil!



Fotos 4+7 lånt fra Home


RIGTIG GODT NYTÅR TIL JER ALLE!


14 kommentarer:

Irene ~ RE~VINTAGED sagde ...

My door is always open wide for you Helle! May your New Year be full of the very best of everything :)
Warm wishes (and it is warm here today!!) Irene x

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Imorgon och under helgen blir det vila här också, idag är det full fart.. Det är fina planer du har, så fint med alla mattorna. Du får fota och visa när du är klar med allt detta. Tack för att du är en fin bloggvän, ser fram emot mycket kul 2010.
Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR
Stor kram till dig vännen
AnnaMaria

Josefine sagde ...

Hei min kjære venn!

Måtte innom deg på årets siste dag:))

Så artig God Jul skilt du har laget i butikken din...sjarmerende!

Ja det er godt å ha noen drømmer... flotte bilder du viser. Nydelig med slike tepper...vet du, jeg drømmer om å lage vesker av dem..hi.hi

Så fine søyler du har under huset ditt, håper du får det som du ønsker der! (syntes det så fint ut allerede..)

Ønsker deg og familien din en koselig nyttårskveld og et riktig GODT NYTTÅR! Ser frem til mange hyggelige bloggstunder med deg i året som kommer...stor nyttårsklem fra meg

Crinoline sagde ...

Hei,Helle.Godt du har mange planer for 2010.Jeg har også noen.Ønsker deg et riktig godt nytt år.Takk for all hyggelig kontakt i året som snart er over.Vi "snakkes"på nyåret.Klem

Cathrines Kreative Hjørne sagde ...

Ja, her var det mye vakkert som man får lyst til å kopiere! Din søylegang kan du gjøre mye ut av, ser jeg, men ikke akkurat nå vel!

Helle, jeg ønsker deg en flott nyttårsaften, og tusen takk for alle hyggelige kommentarer og kontakt i 2009!

Klem Cathrine :-)

Hellemor sagde ...

Hej Helle!

Så hyggeligt med en hilsen hjemmefra, og fra en navnesøster!

Sådan en flot blog og butik du har - det hele må jeg studere nærmere 'til næste år', for jeg må snart afsted på fest. Ville bare takke dig for din hilsen, og ønske dig et rigtigt Godt Nytår!

Knus

fra Helle i Norge

Hage foto og natur sagde ...

Takk for koselig kommentar til mine naturbilder!
Gleder meg til å se din nye entrè, når du har din ferdig!
Ett av mine forsetter er å gi soverommet et "løft", i en romantisk stil.
Ha en kos nyttårsaften!
Godt Nytt År!
klem fra Jorunn

(eddas) sagde ...

Heisann Helle mor.....
Flotte bilder...ikke noe problem for deg og etterape det der:)
Takker deg for alle hyggelige kommentarer fra deg,,,,en fornøyelse og blitt litt kjent med deg...og gleder meg til og følge deg videre i 2010:)
GODT NYTTÅR..
Mange klemmer fra meg til deg

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Så vakre bilder du avslutter året med!!
Gleder meg til å følge med i 2010 også:)
Riktig Godt Nyttår!!

susan said so sagde ...

Happy New Year to you, Helle!! Looking forward to visiting with you through the blogosphere in 2010!

xox,
Susan

Angel.Pearls sagde ...

Härligt -lycka till med dina projekt! Mycket kreativitet och ett underbar nytt 2010 önskar jag dig! Kram//Din blogvän Eva

Sjarmerende GJENBRUK sagde ...

Kjære deg
Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år. Lykke til med dine gode drømmeplaner!
Klem fra Hanna

manon 21 sagde ...

bonne année 2010 ,plein de bonheur****
je connais bien l'atelier des ours et j'adore

amitiés

Manon

Bluggi buggi blogg sagde ...

Å så herlig. Det er jo bare å få ting gjort ;) Sånn skal jeg også tenke i 2010. Masse fine bilder og koselig tekst.
Ønsker deg et gordt nytt år.
Trude :)