Follow Me on Pinterest

18 december 2009

Magnolia Pearl - enjoy!



Så bliver det ikke mere romantisk, damer. Fandt denne blog og shop via bloggen Counting your blessings, og blev forført af vintage, blonder, kniplinger, flæser og hele set-upét!





Let them eat lace, yeah let´s....





Magnolia Pearl er suverænt gennemført i stilen, bare det var mig der havde butikken - og ideerne!




Det må være den amerikanske country musik, der spilles på sitet som giver associationer til saloon stemningen fra det vilde vesten, men der er også noget fransk boudouir stil indover, synes jeg!





Livsglæden lyser ud af modellerne, der bærer disse lækkerier. Kom nu, gemmer vi ikke allesammen på lidt amerikansk/fransk romantik i et hjørne af vores personlighed?





Jo, vi gør!






Damen bag Magnolia Pearl laver også tasker. Forestil dig lige hvordan de ser ud, inden du klikker over!! Af en anden verden, tro mig!





Med så fine, gamle blonder kunne man næsten ikke tænke på at klippe i dem, men når resultaterne bliver som disse, så kunne jeg også godt forestille mig at føre saksen.




Mon alt er vintage blonder og stof? Ikke til at sige og det er egentlig ligemeget for mig.


19 kommentarer:

Irene ~ RE~VINTAGED sagde ...

OH! Helle, the Lace!! I wish I suited clothes like this but its just not me! And the rooms they are in!!!
Oh boy!!
Thank you for your warm Christmas wishes. I hope its a very happy one for you and all the poeple you love most :)
Your far away blogging friend XX

susan said so sagde ...

Oh my GOODNESS, Helle, these images are just beautiful! I love the parasol draped with lace, so sweet!

xox,
Susan

Josefine sagde ...

Hei på deg kjære venn..

Nå har jeg ventet lenge på et innlegg fra deg:) Og så kommer du med sånne lekre bilder...wow så stilig!

Nydelige bilder av tøffe klær og damer..det øverste var så artig!

Nå håper jeg du får kose deg litt i alt førjulstrevet..

I dag skal jeg ha venninnekveld, så jeg må ta et tak i huset.
Starter juleferie i dag og er så happy:)

Ønsker deg en flott førjulshelg! Stor klem fra meg

Mitt hvite hus sagde ...

Heisan helle...

så utrolig vakre bilder og de klærne var nydelig...

Ja dette var stemningsbilder..

Håper du er i rute til jul og finner tid til litt kos og avslapning...


Masse klemmer Kerstin

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Hej Helle. Så ljuvligt vackra kläder, jag har tittat länge nu. Dom är inte bara vackra ser sköna ut och bära också. Otroligt bra foto, så fina miljöer. Tänk och sälja såna här i din butik, det skulle vara toppen. Såna här kläder hittar man nog bara på nätet.
Här har vi fått lite snö nu och ganska kallt. Imorgon åker vi upp till min mamma och tar julgran. Julafton närmar sig snabbt nu......
Ha en bra helg
Goa kramen till dig vännen
AnnaMaria

(eddas) sagde ...

Woooow...nydelige damer i fantastiske kreasjoner...skulle like godt og spasere rundt i disse...bare vakkert dette Helle......håper du har en fin førjulstid..
mange gode juleklemmer fra meg til deg :)

manon 21 sagde ...

J'adore ces photos!!

merci pour tes gentils mots si souvent.
je te souhaite à mon tour un joyeux Noël

amicalement,

manon

Solveig sagde ...

Så flotte bilder! Skikkelig spennende! Ja, det er nok mange som liker blonder og romantisk/nostalgisk stil i disse dager. Dette må da være prototypen på romanstisk design:o)
Ha en fin helg.
KLem fra Solveig

Crinoline sagde ...

Hei,Helle.Jepp,feminint og lekkert alt sammen.Tenk om du kunne selge disse klærne i butikken din.Håper du har det bra.Hos oss er det surt og kaldt,men ikke snø enda.Håper på litt snø så det blir litt lysere ute.Ønsker deg en god adventshelg.Klem

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Fantastiske bilder!!
Blonder er lekkert:)
Ønsker deg en flott helg!
Stor klem.

Magdalena sagde ...

Hej,
vilka fantastiska saker du visar här i din lilla värld!Så mycket inspiration! Tack!
hoppas att du får en underbar helg,
magdalena/Color Sepia

Nostalgia sagde ...

Så herlig Helle ! Ja dette var et fantstisk nettsted !

Ønsker deg en fin Adventshelg !
Klem, Nostalgia

Josefine sagde ...

Hei kjære Helle!

Bare innom for å ønske deg og familien din er fredelig og herlig julehelg:) Håper du får senket skuldrene og slappet godt av...

Kjekt med sosialt samvær i julen, men også godt å få roet helt ned. Syntes det er deilig å få en dag i go'stolen med en bok, eller se en god film...spise litt marsipan..mmm

Takk for koselige hilsener i året som har gått. Blir like glad hver gang du er innom og legger igjen dine søte kommentare :) Vi snakkes på nyåret, stoooor juleklem fra meg

Hage foto og natur sagde ...

Så vakkert!
Jeg har sett igjen noen ganger, og ble så fascinert av kreasjonene.
Som hekleentusiast falt jeg også for tilbehør som er heklet.
Plagg til å føle seg fri i.
Klem fra Jorunn

Anonym sagde ...

Bildernas sinnlighet pa en skala 1-10=20+ Helt helt underbara, precis i Helle-stilen.

Annars, sjuk i Indien, feber och allmant illamaende. Har precis varit hos en lakare och fatt lite konstig medicin. Befinner mig i Kerela som nastan ligger granne med Sri Lanka och har ar sa underbart. Mumbai....nej nej nej tack!! Idag skall jag ut pa en o dar jag skall bo resten av min tid i Indien, och sa skall jag lagga undan klockan....

Helle, Du ar bast, det vet Du!

Love & Peace

Agneta

Crinoline sagde ...

Kjære,Helle.Takk for all hyggelig kontakt vi har hatt i 2009. Du kan tro jeg setter stor pris på dine kommentarer og gleder meg over dine innlegg.Håper du får en hyggelig og avslappende jul.Jeg skal ha fri fra lille julaften og til over nyttår.julen blir en blanding av besøk og rolige dager hjemme.Nyttårsaften feires med venner.Vi "snakkes" på nyåret.Klem

(eddas) sagde ...

God aften....
takker for juleønskningene...men her er det ikke jul i stua ennu...må bli i morgen....:):)
Så godt et bilde du har lagt ut av deg nå......
Ønsker deg en god jul med dine...og takker deg så mye for at jeg får være en av dine bloggvennner.....og ønsker i det nye året at jeg skal få anledning til og hilse på deg in LIVE :):)og ikke minst din lille butikk:)
Mange gode juleklemmer fra meg....

Solveig sagde ...

Tusen takk for hyggelig melding:o) Jeg tar også snart juleferie fra bloggen. Ønsker deg en nydelig jul!! Alltid så kjekt med noen ord fra deg:o)
Klem fra Solveig

Mira sagde ...

Stemning og nostalgi i dei bildene. Tenk å vandre rundt i noe sånt en sommerdag.

Takker for gode ord og hilsninger inne hos meg.

Håper du og dine får ei fin jul, og ett god nytt år.

Stor Miraklem.