Follow Me on Pinterest

01 juni 2012

Halvmåne bord, nu med gevir


 Man har sine favoritter, er det ikke rigtigt? Ting, man aldrig kan gå forbi og som man bare skal have med hjem. Jeg indrømmer at jeg har MANGE favoritter! 




Een af dem er gamle halvmåne borde. Jeg kunne fylde hele huset med dem. Det drejer sig som bekendt om 2 halvrunde borde, man kan sætte sammen til et stort rundt bord.
Eller man kan dele dem og sætte dem op ad en væg som konsoller.
Smukt, pladsbesparende og et praktisk stykke møbel!



Den ene er blevet pimpet med et gevir på frontstolpen. 
Passede bare perfekt til det...syntes jeg!





Så fint at det havde gjort sig fortjent til en plads i butikkens vindue, med en samling af fine ting på!

 Må I få en skøn weekend!!



12 kommentarer:

Nostalgia sagde ...

Lekkert ! God helg til deg Helle :-)
Klem, Nostalgia

M sagde ...

Såååå STILIG!!

God helg snupp!

Klem, M

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Det var ett fint bord, en ovanlig och läcker detalj med skallen med små horn. Det är såna där små detaljer man faller för, blev jättefint i ditt skyltfönster.
Här har solen kommit tillbaka efter flera dagars regnande.
Ha en mysig helg vännen
Kramar
AnnaMaria

Unknown sagde ...

Sejt med gevir på, Helle! Og det ser smukt ud u dit vindue :-) Rigtig god weekend! Knus; Heidi

eWa sagde ...

Halvmåneformade bord är mycket praktiska och otroligt vackra.
Klart det ska stå i skyltfönstret :) Det är ju en riktig ögonfångare !
Ha en skön week end Helle, kram

Janne i Fagerlia sagde ...

Så vakkert med det halve bordet! Jeg har selv et halvt bord på stuen, pusset opp og overmalt. Det blir brukt til pc-bord.

Madame Petite sagde ...

Ja månbord är ett kärt ting... äger inte ett enda men skulle gärna äga flera stycken!!! :) Vet inte vart jag skulle ställa dom dock... faktiskt har jag nog inte plats för något nu när jag tänker efter! Måste bygga ut tror jag...

Kramar!

Loppe sagde ...

Ser da super ud Helle...

Jeg prøver at finde din butik..
Skal nok på de kanter på lørdag..
Om ikke andet kan jeg da trykke næsen flad mod ruden

Knus
Loppe

Loppe sagde ...

Ser da super ud Helle...

Jeg prøver at finde din butik..
Skal nok på de kanter på lørdag..
Om ikke andet kan jeg da trykke næsen flad mod ruden

Knus
Loppe

Loppe sagde ...

Jeg får at vide jeg først kan være ved 16 - 17 tiden
er det for sent ??? :o.

Håber det ku være ok

knus

susan said so sagde ...

Hello Helle! It's been a long time since I stopped in to say hello - I've been busy with my life being difficult. :)

I love these crescent tables, "demi lune" (half moon) - I have 2 of them that I move all around the house, they're useful in so many ways!

Hope you are well.

xox,
Susan

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Helt fantastisk!
Et herlig møbel, skulle gjerne hatt et slikt...hadde jeg bare hatt mere plass.
Hos meg er det mye som bare må bli med hjem...så mye vakkert må vite:))
Vakker søndag til deg Helle!