Follow Me on Pinterest

04 marts 2009

Kreative interiør-bloggere


Hvordan får interiør-bloggerne tid til at være så kreative og få deres hjem til at ligne en million?. Det ser ud som om børnene, manden, legetøjet (der ikke passer i farven og stilen) og alle tegn på et levet familieliv, er blevet stuvet af vejen i karlekammerskabet - malet i slidt og hvidt. Og at de er hjemmegående hele bundtet.

Selvfølgelig har de ikke stuvet forstyrrelserne af vejen, og de går nok også på arbejde, som de fleste. Nej, de gør sikkert det jeg også selv gør: viser brudstykker, illusioner, stemninger, opstillinger og arrangementer, og det er vel OK, så længe vi bloggere ved det. Andre kunne få den ide, at man ikke er af denne verden.

Min blog er jo ikke nogen decideret interiør-blog, den handler om alt muligt, og mit hjem ligner det meste af tiden ikke noget, der burde offentliggøres og hvis det skulle, ville det kræve flere mands arbejde at få det opdateret. Mine billeder viser det, jeg har valgt at vise frem. Det andet gemmes.

Men jeg vil fortsat elske at lade mig forblænde af de mange fantastiske bloggere, der findes derude og især at blive inspireret af dem. Selvom jeg stadig ikke ved, hvordan de får tid?....

2 kommentarer:

Crinoline sagde ...

Hei Helle. Ja,det er nok slik at vi bare viser den ryddige delen av hjemmet vårt.Det vet nok alle bloggere. Viskestykke heter oppvaskhåndkle på norsk. Ønsker deg en god kveld,hyggelig å høre fra deg.

Anonym sagde ...

Dine billeder er SMUKKE!
Men hvor er jeg lettet over din afsløring :-) Og tak for den - vil ikke længere have dårlig samvittighed over rodet i skufferne...