Follow Me on Pinterest

03 september 2014

Nye skabe


Vi har haft travlt med at hænge nyindkøbte gamle skabe op på de tomme vægge i butikken.
 



Undskylder for den dårlige billedkvalitet; jeg tabte mit, i forvejen, dårlige camera i en stor vandpyt lige uden for vores dør!
Når man betænker dens medfart, fungerer det faktisk rimeligt...efter jeg havde tørret det med min hårtørrer!!!
 

 

 
Det ene af skabene er et stort køkkenskab med de sejeste håndtag, vild med det. Solgt er det også, men fik lov til at hænge lidt endnu.




Ved siden af langbænken blev der plads til et giga vitrineskab som jeg var så heldig at kunne købe hos en anden af byens handlende.
Han må desværre lukke sin antik butik, ret ærgerligt da byen efterhånden var ved at blive kendt for sine mange butikker af den art.
 


 
Men nu står det 2,5 meter høje skab altså hos mig, og jeg er så glad for det. Overvejer om det overhovedet skal sælges videre!!
 


 
Det lille søde vitrineskab blev endnu sødere med Annie Sloans kalkmaling indeni og udenpå
 
 
skabet var oprindeligt overdel til en større buffet, men min mand har lavet underværker med det!
 

 
Sådan tager min butik sig ud en september morgen med solskin,
hav en dejlig dag
 
Kram Helle
 


8 kommentarer:

Lina Aggerholm sagde ...

Hej Helle.
Ja der blev flot i din i forvejen hyggelige og dejlige butik. Tak for de dejlige ting vi fik lov til at købe. Nyd septembersolen.
Knuz fra Lina og Astrid

Janne i Fagerlia sagde ...

Mange fine skap hos deg. Likte alle meget godt, men holder nok en knapp på det lange, brune skapet med glassdørene.

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Det var fina skåp, en jättefin färgnyans du målade det ena med. Och det stora passar ju så bra till och visa upp saker i, det kan du behålla. Fin bild från utsidan, du har en sån butik som man inte går förbi. Jag skulle gå in direkt.
Kramar/AM

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Hej igen
Ja där hade sonen tur, såna ställen är svåra och få hyra. Det ligger bara några mil från där vi bor nu, kör dit på 30 minuter. Och vi är lika, det säger alla.
Kramar/AM

PY sagde ...

Sikke nogle fine skabe. Ærgeligt at det første allerede er solgt!

Fågel Blå sagde ...

Åhhhh vilka fina skåp så fina!
Dom får du bestämt behålla själv, rymms mycket med saker i dom,
Din butik ser så fin ut!
Härlig helg till dej
Kramar Kathrine

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Mange fine skap!
Og helt nydelige alle sammen:)
Så fin butikken ser ut i høstsolen, skulle gjerne tittet inn der:)
Har vært en dårlig blogger i det siste, så mye som skal gjøres, nå holder vi på å legge nytt tak på huset...det var virkleig nødvendig før høstregnet kommer for fullt.
Ønsker deg en fin dag!
Varm klem

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Så glad jag blev när jag såg dig som följare på mitt pinterest, ska bli ett nöje och följa dig.
Ha en skön helg
Kramar/AM