Follow Me on Pinterest

12 august 2014

Stadig sommerstemning

Trods torden- og regnbyger er der stadig sommerstemning i butikken, jeg kan ikke få mig selv til at tage det lette sommersæt af ginen!
 
 
 
Jeg har fået en "ny" gammel mint-grøn servante som er så fin.
Elsker den farve,....og min gamle bøjle med ternet grønt stof elsker jeg også, den er ikke til salg (noget er bare så fint at man ikke kan skille sig af med det)

 
 
De 2 forrige blev hurtigt solgt; heldigvis er loppesæsonen skudt i gang på disse kanter så der kan komme nye varer ind.
 
 
Altid spændende at få det nye integreret i butikken, at få det til at se indbydende ud.
 
 
 
Det er jo egentlig hvad øvelsen går ud på, når man gerne vil sælge noget. Forstår ikke dem der bare stiller det hele på et bord, uden nogen form for æstetik.
Jeg har selvfølgelig også mine borde/steder, hvor tilfældighedens princip hersker, men jeg forsøger at begrænse det og de kommer ALDRIG i vinduet.
 
 
 
Hav en fin uge
kram Helle
 


6 kommentarer:

eWa sagde ...

Mintgrön är en underbar färg! Kommer ihåg när den var som hetast i början på 80-talet..då skulle allt vara i den färgen. Klädhängaren är så fin så den hade jag också behållit själv :) Ha en fin vecka du också, kram!

Fågel Blå sagde ...

Hej!
Åhhh så mycket fint du har i skylten, gillar det skåpet och tavlan med sjöhästar,
och galgen,,,
Hoppas din helg blir fin
Kramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Kommoden är jättefin med sin gröna färg och marmorn. Och så fint porslin, din butik är en riktig skattkammare. Och jo tack, det går framåt med foten, fast sakta. Är sjukskriven i två veckor till för det var flera lösa benfragment.
Kramar och ha en fin vecka/AM

KKvinneblogger sagde ...

Lekker grønnfarge! Du har et innbydende vindu, hadde jeg kommet forbi, hadde jeg helt sikkert gått inn i din butikk! :)

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Trevlig helg till dig fina bloggvän.
Kramar/AM

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Ååå, den mintgrønne vaskeservanten er bare helt nydelig!
Enig med deg, det ser flottere ut når det en selger er satt inn i en slags setting,hvor det kommer til sin rett:)
Tror det virker inn på salget også, mye mer spennende å komme inn i slike butikker, enn der hvor alt er satt tilfeldig og uten plan.
Flott den boksen på sevanten, med bl.a sjøhesten,ser gammel ut:)

Ønsker deg en strålende helg Helle!

Varm klem