Follow Me on Pinterest

23 juli 2014

Travle tider


Det er dejligt travle tider i butikken og bloggen må komme i anden række
 
 



 
Når sommersæsonen er ovre bliver det tid til noget mere intensiv blogging, det håber jeg i hvert fald.



 
Jeg kan se at andre bloggere har taget hele sommeren fri, og jeg må sige at jeg også har været fristet.
 

Men jeg tør faktisk ikke holde pause.
For så tror jeg ikke jeg kommer i gang igen.




Og jeg ville savne det med tiden.
Fællesskabet.
 Inspirationen, blogvenskaberne især!


Jeg har blogget siden 2008, så det er klart en del af mig
 og min virksomhed


Så vi ses snart igen
Kram Helle


7 kommentarer:

Sea Angels sagde ...

Hello Helle
thank you for your lovely comment xx
I agree with you, before now I have taken time off from my blog and I found it really hard to get it all going again.
You have some lovely pictures I have a nice cup of tea and now I shall settle down for a read of your pretty posts.
Lynn xxx

eWa sagde ...

Håller med dig, det blir inte mycket bloggande under sommaren, men lite då och då. Den där nåldynan på en av dina bilder fick mig till att minnas att jag gjorde en sådan i slöjden när jag gick i skolan. Min Farmor gav mig hår (hon hade långt hår med knut i nacken) att stoppa själva dynan med. Det var det bästa att sticka nålar i, sa hon :) Ha det fortsatt skön i sommar, kram

Lina Aggerholm sagde ...

Oh ja endelig ikke stoppe med din blog. Vi Elllllsker den jo og følger jo med. Bliver jo så inspireret og elsker din forretning. Det er et must at besøge når jeg er i Nysted.
Knuz fra Lina

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Det är bra att du har fullt upp, då går affärerna bra. Och såklart du ska blogga, du som har butik och så mycket fint och visa. Den blå lastbilen är så charmig.
Ha det fint i värmen
Kramar/AM

Fågel Blå sagde ...

Hej Helle!
Och jag har bloggat sedan 2009 jisses vad tiden går fort,
Jag gillade den blå lastbilen, supercharmig!
Önskar dej en fin Helg
Kram Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Hej Helle, här kommer receptet igen.
Såg det inte förrän nu.
200g kavring
1/2 dl flytande smör/margarin, smula kavring och blanda med smör och tryck ut i en form. Ställ kallt 30 min.
150g kallrökt lax
2 dl creme fraiche
1 msk majonäs
2 tsk senap
1 krm peppar
50 g stenbitsrom
1 liten hackad rödlök
1 msk hackad dill
Detta ska vara i pajskalet
Garnera med räkor, resten av stenbitsrommen, avocado i klyftor (den uteslöt jag) ägg i klyftor, dill och citronklyftor.
Hoppas det var allt
Lycka till och kram/AM

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Sallad med melon är jättegott, men det gula du ser är färsk ananas. Salladslök, rädisor och lite annat gott.
Kramar/AM