Follow Me on Pinterest

25 april 2014

Sindssygt sjovt.

 
 
Det er helt sindssygt sjovt at være butiksejer.
 
 
 
Folk er begyndt at bruge penge igen, sådan lige pludseligt.
Alle jeg kender med forretninger siger det samme.
 

 
Vi har haft travlt med at tømme et fint bo i påsken, og mange mennesker har besøgt butikken.
 
 
 
Faktisk er der langt igen inden jeg får overblik over hvad der er kommet ind.
Men det er det sjove ved det.
For der er jo også en anden lidt kedeligere side og det er, at det også er et slæberi.
 Og man får ondt alle vegne!
 

Til gengæld får man lov til at åbne alle kasserne og tage hver en ting i hænderne.
Glædes over hvad man har købt.
 
 
 Tiden til blogging har ikke været der.
Sådan er det jo, man må prioritere.
 
Nu vil jeg prioritere en hyggelig fredag aften med min familie.
Og et par enkelte loppemarkeder i weekendens fine vejr.
 
Kram Helle
 
 


4 kommentarer:

Lina Aggerholm sagde ...

Nyd resten af dagen og tak fordi vi måtte komme og bruge lidt penge i din altid så hyggelige butik. Det er jo et skattekammer. Sukker helt, men er lykkeligt for min lækre taske. Den vil blive flittig brugt og elsket højt ligesom alt det andet jeg har købt hos dig.
Ha en dejlig weekend.
Knuz fra Lina og Astrid

Janne i Fagerlia sagde ...

Så flott at ting går rette veien. Lykke til på loppemarked i finværet!

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Så roligt att folk kvicknat till och börjat handla igen, det är väl våren och värmen som väckt oss. Din fina butik måste vara ett nöje och besöka.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

Brocante sagde ...

Ja - heldigvis går det bedre igjen mange steder. Hadde selv stand på et marked forrige helg og der var også salget upåklagelig!