Follow Me on Pinterest

06 februar 2014

Håndens arbejde


Jeg rydder stadig op på hylderne, og finder skatte jeg helt havde glemt i bunkerne




Hver og eet stykke fint håndarbejde fortjener at komme frem i lyset og blive set!



 
 
Siger til mig selv at nu skal jeg holde op med at købe mere
-men jeg kan ikke lade være.
 
 
 
I mit vindue (dårligt foto, taget udefra) er der strik, træarbejde, vævninger....alt sammen håndarbejde som jeg absolut vil købe mere af når jeg ser det
 
 
Håndarbejde er faktisk rigtig mange ting -
når man tænker over det
 
 
 
 
Nu skal jeg vaske gulv, det er en helt anden slags håndens arbejde!
 
Kram Helle
 

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Så fin duk, eller är det kanske en matta, på sista bilden. Och jättevacker spets, det är roligt när man fyndar i sina egna gömmor.
Ha det gott och trevlig helg
Kramar till dig vännen
AnnaMaria

Fågel Blå sagde ...

Fin duk,
och så spännnade att hitta saker sådär bara som man hade glömt bort att man hade!
Önskar dej en fin Heög
Kramar Kathrinl

KKvinneblogger sagde ...

Så vakre håndarbeider du har! Ja, det fortjener virkelig å vises fram :)

Janne i Fagerlia sagde ...

Skjønner deg godt når du snakker om at det er vanskelig å holde opp med å kjøpe gamle ting. Jeg var sammen med en venninne på auksjon forrige helg. I utgangspunktet dro vi for moro skyld, bare for å være med på stemningen, men ingen av oss greide selvfølgelig å la være å by på tingene som ble solgt. Dermed dro vi hjem igjen med mer eller mindre full bil fylt med gammelt porselen, lamper og møbler :)

eWa sagde ...

Handarbete är helt fantastiskt fint!
Jag gillar duken som är vävs i rölakan med kopparkitteln på! Så vackert tillsammans! Och jättemodernt igen :)
Kram Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Hej Helle
Du har säkert rätt att sakerna kommer från Frankrike, Kathrine trodde nog dom var danska eftersom hon köpte dom hos er. Här har vi snöstorm idag, men om det lugnar sig ska jag gå till skogen.
Ha en skön helg
Kramar/AM