Follow Me on Pinterest

30 december 2013

Blog status

 
Set tilbage, blogmæssigt, på året der snart er gået

 

 
kunne jeg have ønsket, at jeg havde været lidt mere skarp på at få blogget - REGELMÆSSIGT!
men vi lever jo ikke i Fantasy World, realiteterne er at jeg indimellem bliver træt af det.
 
 

 
 
Jovist, træt bliver jeg. Og med hensyn til hvad jeg skal skrive om er jeg helt ofte helt - BLANK!

Så sker derfor tit det, at jeg bare skriver noget... for at skrive noget.
 Det bliver jeg ekstra træt af, for jeg er sikker på at mine læsere godt kan gennemskue mig
 


 
Billedmæssigt er der heller ikke noget at skrive om, kvaliteten er som regel- IKKE GOD!
Ovenstående foto er taget udenfor mit butiksvindue og byens fortove genspejles.
 
På min ønskeseddel stod der højt og tydeligt spejlreflekskamera, derfor var det en uventet overraskelse at få hjemmesko og rynkecreme (selvom jeg også behøvede det)
 
 
 
 
Men det er helt sikkert, at uden jer fine blogvenner var det- SLET IKKE GÅET!

  Derfor vil jeg ønske hver og én af jer et fremgangsrigt, lykkeligt og
GODT NYTÅR!
 
Kram Helle
 


6 kommentarer:

Lina Aggerholm sagde ...

Rigtig godt og lykkebringende nytår til dig søde Helle. Vi ses helt sikkert i det nye år og jo vi er mange som følger din blog og slet ikke kan undvære den. Måske syntes du at du skriver noget vås, men vi dine trofaste læsere kigger og drømmer og får masser af ideer. Altsammen takket være dine indlæg. Uden dem blev vi fattigere. Tak fordi du tager dig tid og har lyst til at dele dit univers med os. Vi elsker det.
Store nytårs knuz fra Lina

Janne i Fagerlia sagde ...

Synes du har mange kjekke blogginnlegg - alltid noe gammelt og flott å vise oss fra butikken din. Vi går vel alle litt tom for tema å skrive om, iallfall er det slik hos meg. Men det må være ok å ta en liten pause fra tid til annen.

Ønsker deg alt godt for det nye året 2014!

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Kanske tomten behöver glasögon..?
Det var ett fint inlägg och långt ifrån tomt på ord, gillar dina bilder också.
Hugo föddes på juldagen och festkronan ska få stå mitt på bordet idag. Annars hänger den i taket.
Tack för att du är en fin bloggvän, vi hörs 2014.
Gott Nytt År och kramar
AnnaMaria

Fågel Blå sagde ...

Åhh så härligt inlägg!
Och jag Önskar dej ett Riktigt Gott Nytt År!
Kramar Kathrine

eWa sagde ...

Jag hinner inte blogga så mycket numera men att titta in till dig är alltid ett sant nöje! Hoppas du hade en fin nyårsafton - jag såg alla nyårsraketerna längs med den danska kusten - det är verkligen en syn för ögat! God fortsättning Helle på det nya året, stor kram

Irene sagde ...

Happy and prosperous 2014. Thank you for stopping by! And , by the ay, this is a lovely bag!