Follow Me on Pinterest

07 august 2013

Gamle kasser er skønne

Jeg har købt 4 store, gamle frugtkasser fra Peter Heering fordi gamle kasser både er dekorative og samtidigt rigtig anvendelige til opbevaring af ALT muligt mellem himmel og jord.




Enten har der været kirsebær eller også har der været færdigtappede flasker med Cherry Heering, en dansk kirsebærlikør, i kasserne.



Nu kan der fyldes masser af grøntsager, frugt, potter og pander....eller gammelt damask i dem



Kontrasten mellem det rå og vejrbidte træ og det fine hvide stof er så flot


 
 
 
 Skolernes ferie er ved at være slut og det mærkes at travlheden i butikken er for nedadgående i vores lille by.
Jeg må finde noget nyt at have travlt med i mellem-sæsonerne!
Any ideas?
 
 
 

5 kommentarer:

fattig-bloggeren sagde ...

De er så fine :) Har selv en frugtkasse på mit skrivebord, som jeg bruger til papirer osv. Super til opbevaring :D
Hilsen fattig-bloggeren

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Det var fina trälådor, såna kan man ha till mycket. Den likören var det länge sen jag drack, men kommer ihåg att den var god. Och du hittar säkert på massor och göra i butiken nu när det lugnat ner sig, det brukar rulla på av bara farten.
Må gott och stor kram
AnnaMaria

Fågel Blå sagde ...

Åhhhhh så fint!
Lovely!
Önskar dej en fin Helg
Kramar Kathrine

KKvinneblogger sagde ...

Nydelig farge på de kassene, og vakker kontrast til gammelt, hvitt tøy.
Tusen takk for gratulasjoner på bryllupsdagen vår! :)

Jennie Bergius sagde ...

Så fina saker! Den där körsbärsölen låter god :) Tack för fina ord hos mig!