Follow Me on Pinterest

14 april 2013

Endelig

Endelig




  Endelig kan man gå udenfor uden at trække skuldrene helt op til ørene.


 
 
Indenfor i butikken er det meget koldere end udenfor, man må gå udenfor for at få lidt varme!! 
Siger noget om det lange, kolde forår vi har været igennem
 
 


Har fået nogle fine, gamle havemøbler i butikken, 2 stole og 2 lange bænke.
Ved endnu ikke helt om jeg selv beholder dem, de er så fine!




Den lille skammel er også lige kommet til, troede egenlig ikke den var gammel indtil jeg fik sædet af.
Så var jeg ikke i tvivl.
Den er gammel.

 Håber I også har nydt denne 1. forårsdag!

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Ja äntligen börjar trädgårdslivet, nu har vi väntat länge. Så fina stolar, det var så fint träarbete i ryggstöden. Och underbart fin pall och ask.
Ha en fin vårvecka fina bloggvän
Kramar
AnnaMaria

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Ja! Nu trænger vi bare til noget varme.

Hvor er jeg misundelig på dine smukke havemøbler, dem ville jeg ikke nænne at skille mig af med, hvis det var mig :-)

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor ligger din butik egentlig henne Helle.

Så kan jeg nemlig lige smide et link til dem i min nye mappe Loppe og bagagerummarkeder og skønne butikker


Knus Susi

Ett ögonblick sagde ...

Hej Helle!!
Tack söta Du för att du tittar in hos mig och skriver så fint:) jag ska bli bättre på att besöka Er alla nu.
Vi väntar på våren och idag tror jag att den kom ett steg, ganska stort steg, närmare:) Så vackra möbler!! Underbart vackra stolar, likaså den lilla pallen i så fin ljusgrön färg.

Hoppas att Du får en fin start på veckan!!
kram lisamaja

Janne i Fagerlia sagde ...

Hei Helle!

Havemøblene var så flotte, jeg ville uten tvil ha beholdt dem selv. Ser du har samme engelske servise som meg. Er veldig glad i akkurat denne typen porselen.

Vi har fått vår her på vestkysten av Norge også. 10 varmegrader i går - jippi. Ikke så mye å skryte av kanskje, men vi har faktisk hatt kuldegrader om natten helt til nå.

Fågel Blå sagde ...

Hej!
Åhhh så mysigt att kunna sitta ute och ta en fika, härliga gamla möbler du hittat,
Och asken och pallen så fina!
Asken var ljuvlig!
Önskar dej en fin vecka
kramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Ha en fin helg vännen
Kramar
AnnaMaria