Follow Me on Pinterest

23 marts 2011

Tilbage igen!

Jamen hvor har jeg savnet mine blogvenner, både deres besøg og søde kommentarer her på min blog men også besøgene hos dem og deres dejlige og inspirerende blogindlæg.









Nogen rejse til Østen har jeg ikke været på, ej heller har jeg været ramt af grim sygdom, bortførelse eller andre ulykker.
Nej der er ikke nogen eksotisk forklaring på mit fravær andet end ganske gemen travlhed med alt muligt andet end blogging.




Jeg er sikker på, nej jeg VED at mange af jer render ind i samme mur fra tid til anden, og jeg ved også at få af os kan undvære dette utrolige univers af fællesskab.
Vi kommer igen, ja vi gør så!

Og vi kommer især igen når solen skinner, som den blandt andet gør i dag. Alting tager sig så smukt ud i solskin og man får ganske enkelt energien igen til at klø løs på de opgaver der hober sig op allevegne.

I aften vil jeg aflægge besøg hos mine kære blogvenner. Glæder mig!!

22 kommentarer:

KKvinneblogger sagde ...

Velkommen tilbake på bloggen! :)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Helle.

Syntes nok der har været lidt for stille hos dig.
Men dejligt du er tilbage.

Ha´en dejlig dag.
Knus Fra Susi

(eddas) sagde ...

Halloen:)
Og hva har Helle mor drevet med denne tiden:)?
Hyggelig og se liv her....
Her i Oslo skinner solen og endelig er våren her...er så gla for det:)
klemklem til deg

Marit sagde ...

Jaa, jeg synes det har vært stille fra denne kanten. Godt å høre at du er frisk og ikke bortført. Man vet jo aldri!
Klem marit

Nostalgia sagde ...

Så godt å ha deg tilbake Helle ! du har vært savnet !

Klem, Nostalgia

Fågel Blå sagde ...

Kul att höra av dej igen!!!!!'Saknar dina fina inlägg!
Tack för gullig kommentar på min blogg!
Ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Det är roligt att du är tillbaka Helle, men ibland räcker inte tiden till. Då får man göra som du, ta en liten paus och hämta andan. Kan tänka mig att våren är på god väg hos dig, så söta penséer du planterat. Här har vi en massa snö kvar än, men det är mycket barmark också.
Ha en fin vårvecka
Kramar
AnnaMaria

Marianne sagde ...

Det er jo bare dejligt at du er tilbage igen. Små pauser kan vi alle få bruge for :)
Klem MARIANNE

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Så godt at du er tilbake Helle!
Og flotte blomsterbilder her hos deg:)
Solen gir oss masse energi, og en blir så glad når den dukker frem.
En ser straks lysere på ting, og vil gjerne sette i gang med all verdens nye prosjekter...men her er det regn i store mengder, og oversvømmelse flere steder, så solen er sterkt ønsket:))

Må nøye meg med forskjellige prosjekter inne så lenge, gøy det også:)

Fin kveld til deg!

Hage foto og natur sagde ...

Så koselig å høre fra deg igjen!:)
Har savnet deg!
Dagene er lyse og langre nå, og lysten til å være kreativ er økende.
Jeg for min del ser frem til de første vårblomster i hagen, og deretter roser og sommerblomster.
Ha en fin ny vår!
klem fra Jorunn

Unknown sagde ...

Hei du søte Helle ,))
Ja den muren renner vi alle i.. er vel ennå litt der.. Mye å gjøre & flere prosjekter på gang, men det er bare positive ting ,)) JA vi kommer tilbake, alltid ;) Så deilige bilder du byr på!! Her ligger ennå snø i hagen og det er kun noen gress strå og bar asfalt, men VÅREN er på vei, endelig ,) Målte 24 grader i solveggen her kl 14 i dag, så skjønt <3
Takk for ditt koselige besøk hos meg og dine gode ord ,)
Nyt nå av våren og denne fantastiske tid <3
Varme vårklemmer fra meg,
Anki

Tone sagde ...

Alltid så kjekt når du er innom å legger igjen noen fine ord hos meg,takk!! Ønsker deg en fortsatt fin uke,klem Tone

Josefine sagde ...

Hei på deg Helle!

Så kjekt med livstegn fra deg. Herlige vårbilder du har tatt, og for en fin utsikt du har der fra terrassen din... Det ser jo nesten ut som om gresset har begynt å bli grønt hos deg!

Klart vi har travle tider innimellom, da må bloggingen på hylle ja. Hos meg går det i hundre for tiden også. Med oppstarting av butikken, blir nok Josefinebloggen liggende nede en liten stund.

Ønsker deg gode dager fremover Helle, så blogges vi:)))

Stor godnattklem fra meg

Bird on a wire sagde ...

Jaaa! Endelig er du tilbake. Har savnet innleggene dine, men forstår godt fraværet. Men godt er det å ha deg her igjen.

eWa sagde ...

Hej Helle !
Gott du är tillbaka igen, du är saknad och härligt att din frånvaro inte berodde på något mycket värre....man vet ju aldrig vad som kan hända på ett ögonblick här i livet !
Hoppas dina dagar bli glädjerika här framöver - kram, kram

Unknown sagde ...

Hvor godt at høre fra dig igen, Helle! Jeg har faktisk også tænkt på hvor du blev af :-) Men det er godt med en pause, og blogging skal jo være sjovt , ikke?! Dejligt at du er tilbage med dine altid så fine indlæg! Og solen er bare skøn, den gør at humøret og tiltagslysten stiger voldsomt! Ha' en skøn dag, Helle! Knus; Heidi

Janne i Fagerlia sagde ...

Hei Helle! Så flott at du er tilbake! Synes det er sååå kjekt å følge med deg og butikken din. Ønkser deg en flott forårsweekend!

Marita og Anne (ensmakavhonning.com) sagde ...

Å så koslig at du er tilbake:) Begynte å savne deg:) Men noen ganger kan det være godt med en bloggpause, selv om man har noen utålmodige lesere ;p

Ha en kjempe fin helg:)

Solveig sagde ...

Så kos å høre fra deg igjen! Ordene du kommer med kunne ha vært mine;o) Jeg har også problem medå få tiden til å strekker til i disse dager, men tror som deg at en del ordner seg når våren kommer. Det har noe med sol, varme og overskudd å gjøre;o))))
Etter å ha hatt dager med regn værre enn selveste Niagara-fossen, har solen tittet inn til meg i dag;o))) Deilig!
Ønsker deg solrike dager, min venn.

Klem fra Solveig

susan said so sagde ...

The little grape hyacinth are so sweet. Every year I plan to grow some in a glass, but I always forget until it's too late!

Happy Spring to you!!

xox,
Susan

MODERN COUNTRY sagde ...

Kjære Helle,

Jeg kjenner meg sånn igjen. Om vinteren ligger mange av oss nesten i dvale ikke sant ? Og Inspirasjonen blir nok også påvirket av det. Men med solen kommer livslyst og energi, og plutselig har ikke dagen nok timer til alt man vil gjøre. Herlig når solen smelter snøen og vi kan tenke på å stelle i hagen med blomster og annet. Som jeg elsker våren!!

Og tusen tusen takk for den generøse hilsen du la igjen, den gav meg masser av glede. God næring til en kunstnersjel :)

Nyt en fin våruke,

Varm hilsen
Aina

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Hej Helle
Hoppas du ser det här, jag kommer inte in på ditt senaste inlägg, i söndags. Blogger krånglade väldigt mycket igår, var lika på flera bloggar. Skickar en hälsning här istället.
Ha en fin vårvecka
Kramar
AnnaMaria