Follow Me on Pinterest

27 december 2008

Status 2008


Nu hvor jeg snart kan fejre 1 års jubilæum med denne blog, og hvor jeg samtidig kan se tilbage på 1½ år med min netbutik pirettehuset.dk., må jeg glædeligt konstatere at der har været støt fremgang hvad læsere angår, og fremgang hvad angår antal af kunder/besøgende i min butik.

Det er uomtvisteligt sandt, at der skal gå noget tid inden man bliver kendt for det, man står for og at der skal tålmodighed til medens man venter på resultaterne af sine anstrengelser. Her er det jo, at man ikke skal opgive, men justere ind i forhold til de erfaringer der gøres undervejs. For de fleste af os er det et sejt træk, men der er selvfølgelig også dem, der dumper lige lukt ind i et eventyr med det samme. Det kan være de har ideen over alle ideer, rigeligt med kapital og råd til at betale for ekspertbistand på alle områder, eller slet og ret er smadder talentfulde og indre-styrede..

Åhh, men glæden ved at gøre det man elsker at gøre, det må da være det vigtigste?

Ingen kommentarer: