Follow Me on Pinterest

05 marts 2008

Nyheder

Har fået en chat-box installeret på min blog, så nu er der ingen undskyldninger for at brænde inde med noget. Jeg fandt den på en brugbar blog om blogging, Tips for New Bloggers, se linket under: Nyttige steder her på siden til venstre. Det er altså ret fedt at blogge, og hvorfor nogle typer har behov for at udbrede sig på denne måde,-- og hvad i alverden meningen er med det, vil jeg måske filosofere over i et senere indlæg. Foreløbigt har jeg meget at lære i denne krog af universet.

2 kommentarer:

Lone Pierette sagde ...

du har modtaget en AWARD !!!!
se min blog !

helle sagde ...

Tak for din award. Nu får jeg flere besøg fra udlandet, kan jeg se, men de bliver sikkert skuffet når de ikke kan forstå sproget?
Tak for det anyway, jeg er også dagligt inde på din blog, og synes det er så fint, hvad du laver. Jeg nyder også at klikke ind på de links, du har lagt ind.